A Cintura è a Strada: Cooperazione, Armonia è Win-Win
prudutti

Chimica fina

  • Sal di sodiu di l'acidu N,N-Bis (2-idrossietil) -2-amminoetansulfonico CAS: 66992-27-6

    Sal di sodiu di l'acidu N,N-Bis (2-idrossietil) -2-amminoetansulfonico CAS: 66992-27-6

    U sal di sodiu di l'acidu N,N-Bis (2-hydroxyethyl) -2-aminoetanesulfonic, cunnisciutu ancu com'è sal di sodiu HEPES, hè un compostu chimicu cumunimenti utilizatu com'è agente tampone di pH in laboratori biologichi è chimichi.Aiuta à mantene un intervallu stabile di pH, facendu l'ideale per l'applicazioni cum'è a cultura cellulare, l'analisi di l'enzimi, i studii di proteine, l'elettroforesi è e formulazioni farmaceutiche.U sal di sodiu HEPES assicura cundizioni ottimali per i prucessi biologichi è aumenta l'accuratezza è l'affidabilità di i risultati sperimentali.

  • S-Butyrylthiocholine iodure CAS: 1866-16-6

    S-Butyrylthiocholine iodure CAS: 1866-16-6

    L'ioduru di S-Butyrylthiocholine hè un compostu chimicu cumunimenti utilizatu in analisi biochimiche è enzimatiche.Hè un sustrato per l'enzyme butyrylcholinesterase (BChE) è hè utilizatu per misurà a so attività.

    Quandu l'ioduru di S-Butyrylthiocholine hè idrolizatu da BChE, pruduce tiocolina è l'acidu butiricu cum'è prudutti.A liberazione di thiocholine pò esse misurata cù un esame spettrofotometricu o fluorometricu, chì permette a quantificazione di l'attività BChE.

    L'ioduru di S-Butyrylthiocholine hè spessu usatu in i paràmetri clinichi è di ricerca per evaluà l'attività di BChE in campioni cum'è plasma di sangue o tessuti.Pò esse usatu per valutà a funzione enzimatica di BChE è u so rolu potenziale in diversi prucessi biologichi, è ancu in u diagnosticu è u monitoraghju di certi cundizioni medichi.

     

  • ABTS (2,2′-Azino-bis (3-ethylbenzthiazoline-6-sulfonic acid) sale diammonium) CAS: 30931-67-0

    ABTS (2,2′-Azino-bis (3-ethylbenzthiazoline-6-sulfonic acid) sale diammonium) CAS: 30931-67-0

    Diammonium 2,2′-azino-bis (3-ethylbenzothiazoline-6-sulfonate), spessu referitu cum'è ABTS, hè un sustrato cromogenicu cumunimenti utilizatu in i saggi biochimici, in particulare in u campu di l'enzimologia.Hè un compostu sinteticu chì hè utilizatu per misurà l'attività di diversi enzimi, cumprese perossidasi è oxidasi.

    L'ABTS hè incolore in a so forma ossidata, ma diventa blu-verde quandu hè oxidatu da una enzima in presenza di perossu di l'idrogenu o ossigenu moleculare.Stu cambiamentu di culore hè dovutu à a furmazione di un cationu radicali, chì assorbe a luce in u spettru visibile.

    A reazione trà ABTS è l'enzima pruduce un pruduttu culuratu chì pò esse misuratu spettrofotometricamente.L'intensità di u culore hè direttamente proporzionale à l'attività enzimatica, chì permette à i circadori di evaluà quantitativamente a cinetica enzimatica, l'inibizione di l'enzima, o l'interazzione enzima-substratu.

    ABTS hà una larga gamma di applicazioni in diversi campi, cumprese diagnostica clinica, ricerca farmaceutica è scienza alimentaria.Hè assai sensibile è offre una larga gamma dinamica, facendu una scelta populari per parechji saggi biochimici.

  • 4-NITROFENILΑ-D-MALTOHEXAOSIDE CAS: 74173-30-1

    4-NITROFENILΑ-D-MALTOHEXAOSIDE CAS: 74173-30-1

    4-Nitrophenyl α-D-maltohexaoside hè un compostu chì appartene à a classa di ligami α-glycosidic.Hè un derivativu di maltosa, chì hè un disaccharide cumpostu di dui unità di glucose.In questu compostu, u gruppu hydroxyl di a prima unità di glucose hè sustituitu da una parte di nitrofenilu.

    Stu compostu hè comunmente utilizatu com'è sustrato in i saggi enzimatici per studià l'attività di diversi enzimi, in particulare quelli implicati in u metabolismu di carbuidrati.U gruppu nitrofenili permette di deteczione faciule è quantificazione di reazzione enzimatica misurà l'assorbanza o fluorescenza di u pruduttu cleaved.

     

  • PIPES CAS: 5625-37-6 Prezzu Fabbricante

    PIPES CAS: 5625-37-6 Prezzu Fabbricante

    PIPES (piperazine-1,4-bisethanesulfonic acid) hè un cumpostu buffering zwitterionic cumunimenti usatu in a ricerca biologica è biochimica.Hè un tampone di pH efficace cù una alta capacità per mantene e cundizioni stabili di pH in un intervallu di pH da 6,1 à 7,5.PIPES hà interferenza minima cù biomolecule è hè adattatu per l'analisi dipendente da a temperatura.Hè spessu usatu in tecniche d'elettroforesi di gel è formulazioni farmaceutiche cum'è agente stabilizzante.In generale, PIPES hè un compostu versatile è largamente utilizatu in diversi ambienti sperimentali.

  • 3,3′,5,5′-Tetramethylbenzidine CAS: 207738-08-7

    3,3′,5,5′-Tetramethylbenzidine CAS: 207738-08-7

    3,3′,5,5′-Tetramethylbenzidine, cunnisciutu ancu TMB, hè un compostu chimicu cumunimenti utilizatu cum'è sustrato cromogenicu in analisi immunosorbenti ligati à l'enzima (ELISA) è altri saggi biochimici.Hè spessu usatu per detectà è quantificà a prisenza di enzimi cum'è perossidasi di cavallu (HRP) in diversi campioni biologichi.TMB subisce un cambiamentu di culore da incolore à blu in presenza di sti enzimi.In seguitu, a reazione pò esse fermata aghjunghjendu un acidu chì cunverta u culore blu à un culore giallu finali.L'intensità di u culore giallu hè proporzionale à a quantità di l'enzima presente, chì permette a quantificazione.

    .

     

  • APS-5 CAS: 193884-53-6 Prezzu di u Fabbricante

    APS-5 CAS: 193884-53-6 Prezzu di u Fabbricante

    (4-Chlorophenyl)thio-methanol 1-(dihydrogen phosphate) disodium salt (1: 2) hè un compostu chimicu chì appartene à a classa di derivati ​​acridine.Hè custituitu da un sistema di anellu 10-methylacridine cù un gruppu tioeteru attaccatu à a pusizione 4-chlorophenyl.U compostu cuntene ancu un gruppu di metanol è dui gruppi di fosfati chì sò neutralizzati parzialmente da ioni di sodiu.

  • 5-Bromo-4-chloro-3-indolyl phosphate disodium sale CAS: 102185-33-1

    5-Bromo-4-chloro-3-indolyl phosphate disodium sale CAS: 102185-33-1

    5-Bromo-4-chloro-3-indolyl phosphate disodium salt (BCIP) hè un compostu chimicu cumunimenti utilizatu in l'applicazioni di biologia moleculare è biochimica.Hè un sustrato cromogenicu per l'enzimi fosfatasi alcaline.

    BCIP hè spessu usatu in cunjunzione cù nitroblue tetrazoliu (NBT) com'è sustrato per detectà l'attività di fosfatasi alkaline.Quandu u BCIP hè defosforilatu da a fosfatasi alkalina, si forma un precipitatu blu, chì permette a visualizazione di a presenza o l'attività di l'enzima.

    Stu compostu hè particularmente utile in applicazioni cum'è l'immunoistochimica, l'ibridazione in situ, è l'analisi immunosorbenti ligati à l'enzima (ELISA) per detectà a presenza o a localizazione di biomolecule specifiche o acidi nucleici.U precipitatu blu furmatu da BCIP furnisce un signale visibile chì aiuta à l'identificazione è l'analisi di molécule di destinazione in campioni sperimentali.

     

  • Sali di sodiu CAS: 139-41-3 Prezzu di u fabricatore

    Sali di sodiu CAS: 139-41-3 Prezzu di u fabricatore

    N,N-Bis(2-hydroxyethyl)glycine sodium salt hè un compostu chimicu utilizatu cum'è agente tampone in diverse applicazioni biochimiche è biofisiche.Aiuta à mantene un nivellu di pH stabile in cundizioni sperimentali, facendu utile in studii di enzimi, ricerca di proteine, cultura cellulare è tecniche di Western blotting.

     

  • 4-Aminophthalhydrazide AMPPD CAS: 3682-14-2

    4-Aminophthalhydrazide AMPPD CAS: 3682-14-2

    4-Aminophthalhydrazide, cunnisciutu ancu 4-APhH, hè un compostu chimicu cù a formula molecular C8H8N2O.Hè appartene à a classa di cumposti hydrazide è hè derivatu da l'acidu ftalic.

     

    .

     

  • N-acetil-L-cisteina CAS: 616-91-1

    N-acetil-L-cisteina CAS: 616-91-1

    L'N-acetil-L-cisteina (NAC) hè una forma modificata di l'amminoacidu cisteina.Fornisce una fonte di cisteina è pò esse facilmente cunvertitu in u tripeptide glutathione, un putente antioxidante in u corpu.NAC hè cunnisciutu per e so proprietà antioxidanti è mucolitiche, chì u facenu utile in diverse applicazioni di salute.

    Cum'è un antioxidante, NAC aiuta à prutege e cellule da i danni causati da i radicali liberi, spezie reattive di l'ossigenu è tossine.Supporta ancu a sintesi di glutathione, chì ghjoca un rolu cruciale in i prucessi di disintossicazione di u corpu è mantene un sistema immune sano.

    NAC hè statu studiatu per i so benefizii putenziali in a salute respiratoria, in particulare per e persone cun cundizioni cum'è bronchite crònica, COPD è fibrosi cistica.Hè comunmente utilizatu com'è expectorante per aiutà à diluisce è alluntanà u mucus, facendu più faciule per sguassà e vie aeree.

    Inoltre, NAC hà dimustratu prumessa per sustene a salute di u fegatu assistendu à a rimuzione di sustanzi tossichi, cum'è l'acetaminophen, un analgésicu cumuni.Puderà ancu avè effetti protettivi contra i danni di u fegatu causati da u cunsumu d'alcohol.

    In più di e so proprietà antioxidanti è di supportu respiratorju, NAC hè statu esploratu per i so pussibuli benefici in a salute mentale.Alcune ricerche suggerenu chì pò avè un impattu pusitivu in i disordini di l'umore, cum'è a depressione è u disordine obsessive-compulsive (OCD).

  • Acetiltiocolina ioduro CAS: 1866-15-5

    Acetiltiocolina ioduro CAS: 1866-15-5

    L'acetiltiocholine iodure hè un compostu chimicu chì hè comunmente utilizatu com'è sustrato in l'analisi enzyme per misurà l'attività di l'enzima acetilcolinesterasi (AChE).L'AChE hè una enzima chì idrolizza u neurotrasmettitore acetilcolina, un passu criticu per finisce a trasmissione di signale trà e cellule nervose.

    Quandu l'acetylthiocholine iodure hè attu da AChE, u gruppu acetyl hè eliminatu, risultatu in a furmazione di thiocholine è ioni acetate.Thiocholine poi reagisce cù un reattivu incolore chjamatu DTNB (5,5′-dithiobis (2-nitrobenzoic acid)) per pruduce un compostu di culore giallu chjamatu 5-thio-2-nitrobenzoate, chì pò esse misuratu spettrofotometricamente.U ritmu di sviluppu di u culore hè direttamente proporzionale à l'attività di AChE in a mostra.

     

123456Next>>> Pagina 1 / 13